Thursday, May 7, 2009

Даашинз цуврал-1

Цуглуулсан даашинзнуудынхаа зургийг цуврал болгоод оруулъя гэж бодлоо. Маш олон зураг байгаа тул нэг дор оруулахад төвөгтэй санагдлаа.
Би эдгээрийг өөрийнхөөрөө Simply Elegance гэж нэрлээд байгаа. Хахаха мэддэг 2 үгээ холбоод л... Надад ийм дрэсс илүү зохидог. Урт нь өвдөгний доогуур татсан бариу даашинз хөлийг гоё харагдуулж, бэлхүүсийг тодотгож өгдөг. Та нарт ч бас таалагдана гэж бодож байна. Хараад байхад хийлгэчихэж болохоор л харагдаад байгаа юм даа. Би ч эхнээс нь материал хараад л яваад байгаа. Хувцасны шкафанд иймэрхүү загвартай даашинз хоёрын зэрэг байж байх нь зүйтэй шүү хонгоруудаа. Аан нэг юм нэмж хэлэхэд би мэргэжлийн загварын чиг хандлагыг тодорхойлогч болон загвар зохион бүтээгч бүр моделийн аль аль нь биш болохоор өөрийнхөө блогт цэвэр сонирхлын үүднээс өөрийн бодлоороо л мэдээлэл оруулах юм шүү гэдгийг ойлгон хүндэтгэнэ үү. Алдаатай зүйлс болон санал нийлэхгүй мэдээлэл байвал уучлан соёрох. Авахыг нь авахаад хаяхыг нь хаямой. /Кккк зэрлэг олон үгтэй нааас/






























11 comments:

director said...

нэг махлаг эмэгтэйтэй хамт байгаахар dress-тэй эмэгтэй beyonce мөн үү тэр хар dress л ганцаараа nice, only me. hehe

Ангаахай said...

Аанхаан мөншд. Тийм байна уу? Гэхдээ ихэнхи дрэссийг нь энгийн үед өмсөж болохоорыг нь бодолцож оруулсан юм. I's just my mind.

Хүслийнжигүүр said...

Үүш надад таарахаар нь байна уу гээлоо. хэхэ. :P

Хүслийнжигүүр said...
This comment has been removed by the author.
xvv said...

Надад тэр өлгүүрэнд өлгөөтэй улаан, тэрний доод талын цагаан 2 л таалагдлаа :D

Alta said...

дундах бүстэй хөх таалагдав

Оргил said...

дээрээсээ дөрөвдэх цагааныг авий

G84 said...

hm
bayan hvn bhnee

Миний цаг said...

энд ямар нэгэн санал асуулга болсон уу тээ? Өө тэр модельд өмсгөчихсөн улаан нь гоёын байна.

shinee said...

Ангаахайд өвдөг ялихгүй давсан, тэгээд тод өнгөтэй, бас шоотой /цэнхэр улаан, эсвэл бор, бор шаргал/, бэлхүүс гоё барьсан, тэгээд нуруу ил гарсан талдаа, хүйсэн дээрээ цэцэгтэй бол бүр ч гоё харагдана даа. Зураад өгдөг ч юм билүү ккккк /арай л хэтрүүлчихвүү/

TaTaHHuCH said...

manaihan hoh bogs muutai tee, xexe

tiim bolohoor ih silikonii business asia-d ih ireeduitei geed bgaamda. :D

 
SHOPPAHOLIC © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina