Wednesday, May 13, 2009

Mens Short Hairstyles мөн үү?

Би ийм л үстэй залуучуудад хайртай байдымшд ;D нүгэл үү?
Өөрийнхөөрөө Short Hair гээл нэрлээ явчий. Болох уу? Монголоороон болвоос спорт хальмаг гэдэг билүү юүгдэглээ? Буруу юу? Мөн ул тавьж засах, хусах гэх мэтчилэн хэлдэг шиг санагдаж байна. Тийм үү? Күүл харагдуулдаг засалт гэж би дотроо дүгнэдэг. Зөв үү? Зөвхөн миний бодол шүү. Мөн үү? Гэхдээ энүүхэндээ гэж хэлэхэд бүсгүйчүүд ихэнхи нь надтай санал нийлнэ. Тийм үү? Зогдорноосоо салах цаг боллоо. Хүсэх үү? Ийм үстэй болчихбол өлмийд чинь харцаа дэвсээд өвөр дээр чинь хамтдаа жаргачихъя. Болох уу? гэх жишээтэй.








31 comments:

director said...

ёоооё энд чинь өлмий дэвсээд байх нэг ч залуу алга. Дажгүй хэдэн корпустайнууд нь гошин гарчихжээ хамгийн сүүлчийнх нь яг л хийгээ гаргаж байгаан шиг тээ, удаах нь харин мэдкүээ надаа стоо таалагддаггүй царай энэ байнаа хэлэх үг алга бушуухан гаръя, тэр крууз одоо яасын сунгаанд яваад иржаа морь шиг л харагдаад байна заза болилоо энэ өдрийн арай гэж цуглуулсан эрч хүч сулрах нь

Ангаахай said...

Өөөөөш чи муу одоо яаадээнаа гсн. Үсий нь л хар л даа битгий тэр төсөөлөн бодох чадвараараа бөгс хагс хийгээд түүнээс гарчаа хий хуйханд анхаарлаа хандуул л даа. Битий нервтэл дээ. Чамайг нүдээ аниад доош нь боджааг мэджилээшд хөнгөхөн л байл даа чигшиг лол. Ер нь бол баяраа өөрөө л ширээн дээрээс унасын байналээшд...

director said...

аа тийн тэр круузийн дээр юун үс ноостой валиар заваан юм тавьцын стоо шижгийн а тэрний дээр байгаа нь шал гомо харагдуулжийн тэр үс нь хурдан засуул гээрэй, заза надаа тааладах нэг ч засалт алга байноо, ангаахай чухам юунд нь татагдаад сахиусан тнгэрийн нүдээр хараад байгаан стоо бүү мэд ойлогосонгүй

Оргил said...

хэ хэ та хоёрыг шоолоогүй шүү жих шиг хэ хэ

Ангаахай said...

Дэмий шүү таанрыг тэгээдээвэл орой уулзчий шүү

Ангаахай said...

Дэмий шүү таанрыг тэгээдээвэл орой уулзчий шүү

Оргил said...

тэр крузын дээд талынхыг бэкхэм гэж харлаа мөн үү ангаахай


би яацы зүгээр л инээсий хэнийг ч шоолоогүй за жих шиг

Миний цаг said...

Дао Директор хоёр одоо яадээгаан. Ангаахай хаа сайгүй авраач этр гээл гүйгээд байна. Яахуудээ сайхан л залуучууд байна. Үс мүс ч гэсэн дажгүй л ийн. Ангаахай хэнийхээ өмнө өлмийгөө дэвсэнэ өөрөө л мэднэ биз.

Ангаахай said...

Тийн миний БЭЭЭЭХКЭМ мөнөөсөө мөн.
Уйлах хүүхдийн юм нь волоог дотор умалзды шүү өндөө гуай.

Ангаахай said...

Эрлэгийн элч гараа сунгаж намайг аварсан бээшд. дайнкс гэрлээ

Оргил said...

мань бэксийг хөлбөмбөгчнийх нь хувьд шүтийн агуу тоглогч доо үс нь харин надыхтай төстэй юу үгүй юу хэ хэ

инээж ч болохгүй яацан хорвоо юм бээ тэгээд байвуул уурлийшүү

Ангаахай said...

За би түүл эрхүнийх нь хувьд шүдтийн агуу ар хүн гэчүүл буруудчих болуу гүүволуу
Жөхтрийн нэрийн өмнөөс инээжаа бол зөвшөөркүү ижийгийн байр суурьнаас бол болжээна. Ижийгээн инээлгэх шиг жаргал хаанаас олдномб /одноо шиг хэлэв/

Миний цаг said...

Гүэ ангаахай минь... Авраад байхад л намайг эрлэгийн элч болгожийхымаа... Гайхөөл

Ангаахай said...

Өөөө хэхэх эрлэгийн элч чинь манай талын хүн биш билүү? Дайсны тал нь билүү? Манай талых нь хэн билээ? Истоо соорий шүү.

Миний цаг said...

Зөө мэдкүэээ. Уул шуамандаа бол би дайсных гээл бодды. Гүү ч байж магадгүйм байна. ха ха

Ангаахай said...

За түгүүл шууд ингэж тохиръё. Авралын элч

Оргил said...

наа хоёр чэн хоёуулаа дайсаншд гэрлээ дэмийм бишүү шургажаагаа ч юм биш зүгээр л дэмий байхөө гээл хэлжийн

enkhtaivan said...

iim zasalt/husaltnii effectiig n medeegyi l yum bn. ghdee iim ystei minii huvid ugaahad hyalbar bdgiin

Миний цаг said...

Зө ангаахай тохирлоо шүү

Хүслийнжигүүр said...

Найзуудаа энд дайн болгох гээд байгаамуу. Зун болгон найз нь үсээ гусуулдгийшд. Ангаахайгаа өвөр дээрээ суулгаад харцыг нь өлмийдөө дэвсэх үү болих уу. хэхэ. Жаргах уу эс жаргах уу. Дэгдээхээ болгох уу. эсүүл жижиг хэвээрээ нь үлдээх үү гээлоо. :P

director said...

ёоо чи болиоч ангаахай чи яаж тэсчийнаа хүний алаг үрийг өвөр дээрээ суулгачаад хацрыг нь өлмийдөө дэвсэнэ гэдэг чинь юу вэ, дэгдээхээ болгоно гэнүү насанд хүргэхүү эс хүргэхүү гэжийн шд, нялх нойтноор нь далимдуулаал далий мурий ярьж толгойг нь эргүүлэхээ болиоч чи

Ангаахай said...

Би өөрөө саналаараа дэгдий гсн ккк

Хүслийнжигүүр said...

өө энэ директор яажийнаа. ЧИ наад үг үсгээ зөв уншаад зөв бичээч. би ямар хацарыг нь өлмийдөө дэвсээ юу. Харц энэ тэр гэжийгааз. Ингэхэд чи яасий. би юу гэсий. хардаад байгаам уу

director said...

хөөе харц юм бол бүр долоон дор за харцаа газар унагаснаас хацар байсан нь илүү дээр би харамсалтай нь эмэгтэй хүн сонирхдоггүй л дээ хүний төлөө хэдэн үгээ гамгүй цацахаар хүмүүс ингээд байдын яшиг хаячий л дөө, өнөөдрөөс эхлээд хэний ч юун дээр ч сараачихаа болилоо

Ангаахай said...

Жигүүрээ маяглаадээ чи. Захирлаа хүрээд ирээ. Хүлээгээдаахад чинь. Гадаа ч гоё байх шиг байна. Өө нээрээ жигүүрт гэж хэлэхэд би халзан гээгүй байгааз дээ ккк.

Хүслийнжигүүр said...

ээ энэ директор хүний сэтгэл ойлгодоггүй гачин шд. тэгээд л нэг далийдагийн. чи зүгээр боддоо өвөр дээр суугаад хацраа өлмийд нь тавихаар ямар дүр зураг харагдажийна. Харин тэрний оронд өвөр дээр нь суугаад хүзүүдэн тэврэнгээ алсын бус ойрын зайг харсхийгээд нүдээ бага зэрэг аниад өлмий рүү харахад ямар дүр зураг харагдажийнэ. эхний болон 2 дох харагдацийг нэг сайн тунгаа за оо. тэгээд байвал би ч гсн бичихээ болилоо за

Миний цаг said...

Жигүүр захирал хоёр одоо юун тунимхайн бэ? Ганц өдөр гадуур дотуур яваад ирэхээр бөөн хэрүүл шуугиан болцорсон байхын.

Оргил said...

хэ хэ дахиал зїгэр инээсий шїї тэгээд тїрїїнийх шиг хїныг загнаад унав. одоо жигїїр захирал ангаахай гуравыг шоолоогїй шїї хэ хэ

Ангаахай said...

Миний буруу би үхвэл таарна

Оргил said...

тийшд чиний буруушд

xvv said...

Jay ч будаа... (илжиг ч будаа гэдэг онигоо шиг :p )

 
SHOPPAHOLIC © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina